Hiii gaisss! Macam mana minggu pertama korang bekerja? Ke mood holiday rituu tak hilang lagi? 

Entri yukk jenjalan hari ni DD nak bawak korg ke Johor pulakkk! Kita ke Café Byadelrosmi 😊 yang terletak di Taman Pelangi, Johor Bahru. Peminat makanan thai tu boleh la siap sedia kongsi artikel dengan pasangan kihkih

A motorcycle parked in front of a buildingDescription automatically generated with medium confidence

Kalau korg memang tinggal berdekatan ataupun bercuti ke Johor Bahru tu, tunggu apa lagii? G ler cepattt! Lagi-lagi kalau korang memang hantu “Seafood”, rugi korang tak datang hahaha 

Kata depa, kedai biasa-biasa tapi menu dia bukan beshe-beshe yerrr! 

A picture containing food, dish, meat, mealDescription automatically generated

Kat sini ada pelbagai jenis Miang Pla Pao lagi. Tengok gambar je pun dah terliur, ni kalau mmg kat café ni? Rambang mata agaknya HAHAHAH 

A picture containing mollusk, oysterDescription automatically generated

Oyster dgn lobster tu pun aduhh godaan nok!!! Dap dap hihi Besar lagii! Rugi ler korang dah datang JB tapi tak datang sini! Satu kepuasan tu bila makan makanan seafood macam ni #iloikeeee 

A picture containing food, plate, arrangedDescription automatically generated
A plate of foodDescription automatically generated with medium confidence

Harga pun not bad yer gaiss. Boleh la belanja family atau yang tersayang makan sini. Yang penting café ni beroperasi dari pukul 3 petang sehingga 11 malam dan bukak hari Selasa hingga Ahad. Isnin depa punya off day! Korg jgn gatai p check pulak, mmg dpt penat jekk.

Kalau korang dah pernah pergi, meh ler payung gambar kat bahagian komen niii! Meriah ler sikit hihi 

Andddd sampai sini je entri DD untuk hari ini! Agaknya tempat mana lagii eh DD nak masukkan dalam Yuk Jenjalan? Stayy tuned gaiss 😊 Thank you for your support!!!

Kredit gambar: Adel Rosmi